oferta     |    aktualności     |    kontakt     |    o nas     |    referencje     |    zrealizowane projekty

Opieka serwisowa


Od 1 września 2005 marka Vaillant wprowadziła do swej oferty „Kontrakty Serwisowe” - nową, odpłatną formę usług, dedykowaną osobom posiadającym i użytkującym urządzenia marki Vaillant.

Ideą Kontraktu Serwisowego jest  zapewnienie opieki serwisowej nad urządzeniem po wygaśnięciu standardowej gwarancji (przeglądy okresowe, diagnostyka, likwidacja usterek, opcjonalnie wymiana uszkodzonych podzespołów).

Kontrakt serwisowy może być zawierany jednorazowo na okres 12 miesięcy i daje on możliwość przedłużenia opieki gwarancyjnej nawet na okres do 5 lat użytkowania urządzenia. Obejmuje on zarówno urządzenie, na które został zawarty jak również osprzęt i urządzenia peryferyjne marki Vaillant,(wszystkie typy regulatorów, zasobniki VIH, przewody powietrzno-spalinowe do kotłów z zamkniętą komorą spalania, grupy i zestawy pompowe).

Rodzaje Kontraktów Serwisowych:

Kontrakt PREMIUM
– zapewnia maksymalną opiekę serwisową i gwarantuje w okresie jego trwania pełną gwarancję producenta na wady fabryczne objętego kontraktem urządzenia oraz bezpłatny przegląd. W przypadku wystąpienia awarii nie wynikającej z winy producenta, kontrakt umożliwia skorzystanie z rabatu na zakup części zamiennych w wysokości 15% w stosunku do ceny katalogowej. W tym jednak przypadku nie obejmuje on kosztów dojazdu i robocizny, które przechodzą na Użytkownika.

Kontrakt BASIC
– zapewnia podstawową opiekę serwisową polegającą na dokonaniu bezpłatnego przeglądu urządzenia. Gwarantuje także, w przypadku wystąpienia awarii, korzystny rabat na zakup części zamiennych w wysokości 15% w stosunku do ceny katalogowej. Kontrakt ten nie obejmuje kosztów dojazdu i kosztów naprawy, które musi pokryć Użytkownik.
Copyrights by ArtInstal 2005 Polityka prywatności i cookies Created by Optimal